Új kihívásokra készül a Magyar Turizmus Zrt.

Litkai és Czki
2007. 07. 04. · Hócipő 2007/14
A globális felmelegedés kihívásainak akar elébe menni a Magyar Turizmus Zrt., így már most megkezdte a felkészülést arra, amikor hazánkban akár 5 fokkal is magasabb lesz az évi középhőmérséklet. A reklámfilmek közül először a Magyarország, egy hely, ahol csak 8 hónap a nyár szlogennel próbálja elhódítani a mediterrán térségtől az utazókat, de elkészült már az első gerillamarketing-kampány is a Malaga, hol ég az ember valaga című dallal, amely a Neoton Família slágerét dolgozza fel. Az új szöveg szerint: „40 fok felett, átértékeled, magadban a valóságot, 40 fok felett, a német nyuggerek, nem vernek fel sátort…”


A klipben egy komplett turistabusznyi német nyugdíjas kap rögtön agyvérzést, amint kilép az ajtón egy spanyol falucskában. A kampány mellett már dolgoznak a csikósok átállításán tevékre, valamint a Balatonnál a mocsári turizmus fejlesztésén is.