Új kihívásokra készül a Magyar Turizmus Zrt.
Litkai és Czki
2007. 07. 04. · Hócipő 2007/14
A globális felmelegedés kihívásainak akar elébe
menni a Magyar Turizmus Zrt., így már most megkezdte a felkészülést arra,
amikor hazánkban akár 5 fokkal is magasabb lesz az évi középhőmérséklet. A
reklámfilmek közül először a Magyarország, egy hely, ahol csak 8 hónap a nyár
szlogennel próbálja elhódítani a mediterrán térségtől az utazókat, de elkészült
már az első gerillamarketing-kampány is a Malaga, hol ég az ember valaga című
dallal, amely a Neoton Família slágerét dolgozza fel. Az új szöveg szerint: „40
fok felett, átértékeled, magadban a valóságot, 40 fok felett, a német
nyuggerek, nem vernek fel sátort…”
A klipben egy komplett turistabusznyi német nyugdíjas kap rögtön
agyvérzést, amint kilép az ajtón egy spanyol falucskában. A kampány mellett már
dolgoznak a csikósok átállításán tevékre, valamint a Balatonnál a mocsári
turizmus fejlesztésén is.