Ingyenreklám a jobbiknak

Litkai és Czki
2009. 06. 14. · Hócipő 2009/10
Megköszönte a Jobbik az országos reklámkampányt, amelyre önerőből sosem lett volna pénze, és együttműködést ajánlott az SZDSZ-nek a 2010-es választásokra is. Az együttműködés lényege a kölcsönös ijesztgetés doktrínáján alapulna. Eszerint míg az SZDSZ a Jobbikkal, a Jobbik az SZDSZ-szel félemlítené meg választóit, a közös kampány költségeit pedig megosztanák. Felmerült az is, hogy gyűlöletpárokat alakítanak, itt pedig a két párt prominensei meghatározott időközönként vádolnák és aláznák meg egymást sajtótájékoztatókon, ami által nagyban nőne a két párt PR-támogatottsága is. A Jobbik nem látja kizártnak, hogy igény esetén még szélsőségesebb lesz, mivel így még jobb marketinglehetőségeket teremtene mindkét pártnak.