Zsóka beszáll a fitneszbizniszbe!
Simonyi Balázs
2009. 10. 07. · Hócipő 2009/20
Retteghet Norbi, készülődhet a visszavágásra Benke Laci bácsi, és Béres Alexandra is új marketingstratégiával rukkolhat elő, ha sikeres lesz a legújabb, celeb által megtámogatott, extra egészséges csokipehely. A Chocapic sokáig csak a gyerekek körében volt ismert, a felnőttek sokan a „paksi mogyoró” gúnynévvel illették, és a számos konkurens termékkel folytatott harcban lassan felőrlődött a márkanév. Ezért merész húzással két korcsoporttal feljebb pozicionálja ezentúl termékét a Nestlé, és az egészségtudatos harmincasokat veszi célba.
Kapócs Zsókát, a film-színházmuzsika édeshármasában egyaránt otthonosan mozgó dívát kérték fel a csokipehely arcának. Hamarosan klip is készül, amelyet az egykor a Budapest Tv-n futó, Benkő Dániel korpa közé keveredését filmre vivő kreatív stáb készítene: Zsóka egy hatalmas csokipelyhes medencében lubickolna meztelenül. Mint hírlik, kreativitásban tényleg nincs hiány: Zsóka mindent megtesz a sikerért, s számos ötlettel szolgál megbízóinak. Így hamarosan piacra kerül a laktózérzékenyeknek készített, vízzel hígítható mesterséges tejpor, hogy minden fogyasztó érezhesse a tejjel keveredő csokipehely finom ízét, és gondolkoznak egy proaktív kaukázusi kefír bevezetésén is, amely a Zsókafír nevet kapná.