Madonna és a fűcsere program
Buzsik Zsolt
2009. 08. 03.
Továbbra sem tudni, hol lesz Madonna budapesti koncertje, de hát nem lóverseny ez. Viszont a Hócipő értesülései szerint a Green Grass Hungary Kft. tárgyalásra invitálta a koncertszervező céget, valamint Kisteleki Istvánt, a Magyar Labdarúgó Szövetség elnökét. A cég marketing- és kommunikációs igazgatóját kérdeztük: miről tárgyalnának?
Marketing- és kommunikációs igazgató: Az eddigi fűhöz-fához kapkodásból azt szűrtük le, hogy itt minden a fű körül forog. A Puskás Ferenc Stadionon kívül is vannak füves területek a fővárosban, ott van a közelben például a Népliget és a Városliget, kissé távolabb a Margitsziget, a Tabán, a Normafa vagy a Hűvösvölgy. Továbbá tudnánk javasolni a vácrátóti arborétumot, a balatonakarattyai szabadstrandot, a sárbogárdi repülőteret, de vannak még a tarsolyunkban hatalmas, fűvel benőtt meddőhányók, szántók és libalegelők is.
Hócipő: Attól tartok, önök valamit félreértettek: senki sem ragaszkodik ahhoz, hogy füves területen rendezzék meg a koncertet.
Marketing- és kommunikációs igazgató: Nem értettünk félre semmit, tudjuk, hogy az MLSZ elnöke éppen a pálya gyepének védelmében tartaná távol Madonna rajongóit a Puskás Ferenc Stadiontól. Azt is tudjuk, hogy a szeptemberi világbajnoki selejtezők miatt félti a gyepszőnyeget.
Hócipő: Pedig lehet, hogy nem árt annak egy kis zenerajongás. Két éve például a Rolling Stones-koncert után egy hónappal 3-1-re legyőztük az olaszokat. Igaz, hogy lefikázták a pályát, hát annyi baj legyen.
Marketing- és kommunikációs igazgató: De 2006-ban a Robbie Williams-koncert után már nem lehetett ott megtartani a norvégok elleni Eb-selejtezőt, hanem a Szusza Ferenc Stadionban kellett lejátszani a meccset.
Hócipő: Ki is kaptunk 4-1-re. Ha a Puskás Ferenc Stadionnál maradtak volna, lehet, hogy a norvégok ellen is 3-1 re nyerünk.
Marketing- és kommunikációs igazgató: És ha a Debrecen augusztus 26-án esetleg a Madonna-rajongók által összetaposott rossz gyep miatt veszítene a BL-selejtezőn?
Hócipő: Azt nem venném a szívemre.
Marketing- és kommunikációs igazgató: Na látja, erre a problémára kínálunk mi megoldást.
Hócipő: Azzal, hogy Balatonakarattyára küldenék Madonnát?
Marketing- és kommunikációs igazgató: Már értem, ön értett félre engem! Mi nem a Madonna-koncertet akarjuk elvinni a Puskás Ferenc Stadionból, hanem az említett helyszínekről akarjuk a füvet a stadionba vinni a koncert után. A Green Grass Hungary Kft. fő profilja ugyanis a parkápolás és a füvesítés. Mi nem ígérünk fűt-fát, de fele annyiból kihoznánk a fűcserét, mint az az osztrák cég, amelyikkel a koncertszervező tárgyal.
Hócipő: És ahonnan elhozzák a füvet, ott marad a puszta föld?
Marketing- és kommunikációs igazgató: Dehogy! Viszünk helyette füvet máshonnan. Mit gondol, csak a koncerteket lehet egyik helyről a másikra rakosgatni?
Hócipő: Már csak egy dologra vagyok kíváncsi: szereti ön Madonnát?
Marketing- és kommunikációs igazgató: Az igazat megvallva nem rajongok érte. Inkább Kovács Katit szeretem, például azt a számot, hogy „kék az ég és zöld a fű, oly egyszerű az élet...”