Számtalan szabály változott a Forma-1-ben. A telet minden istálló azzal töltötte, hogy megpróbált ezekből előnyt kovácsolni. Az eredményeket az ausztrál futamon már láthattuk is: a megszűnt Honda-istálló romjaiból az utolsó utáni pillanatban feléledő Brawn autói már első versenyükön agyonverték a mezőnyt. 50 éve nem volt hasonlóra példa. Egy euróért kapta a Hondától, ami több, mint Bajnai tízévi fizetése. Összeállításunkkal az eddig bénázó Ferrari, McLaren és Renault mérnökein szeretnénk segíteni: milyen változtatásokkal tehetik még versenyképesebbé autóikat.
Kabalákból sohasem lehet elég a pilótafülkében
Persze az sem árt, ha a pilóta mindig pontosan tudja, éppen hol van!
Egy mosolygós kocsi a közönség kedvence lehet...
.. de ezért nem árt néha ráijeszteni az ellenfelekre!
így megelőzhető a gumik gyors elkopása...
... négy lábon pedig a defekt!
Egy keskeny autóval a legszűkebb kanyarokban is előzhetünk...
... a másik megoldás pedig, ha mindig utat tudunk csinálni magunknak.
A beépített Nintendóval a versenyek között is gyakorolhatunk...
... így viszont nem kell messzire mennünk egy kis lazításért, wellnessért.
Álcázhatjuk magunkat porszívónak...
...bukósisaknak...
...vagy grillsütőnek is.
Ezzel a megoldással bármilyen törmeléken áthajthatunk.
A takarékosság jegyében készíthetünk szárnyakat EUR-raklapból is.
Egy kis lökdösődéshez a hot dog orrot ajánljuk...
...észrevétlen mögékerüléshez pedig a lapostetű-dizájnt!