Segítsük meg a nagycsapatokat

Sánta Balázs
2009. 04. 08. · Hócipő 2009/07
Számtalan szabály változott a Forma-1-ben. A telet minden istálló azzal töltötte, hogy megpróbált ezekből előnyt kovácsolni. Az eredményeket az ausztrál futamon már láthattuk is: a megszűnt Honda-istálló romjaiból az utolsó utáni pillanatban feléledő Brawn autói már első versenyükön agyonverték a mezőnyt. 50 éve nem volt hasonlóra példa. Egy euróért kapta a Hondától, ami több, mint Bajnai tízévi fizetése. Összeállításunkkal az eddig bénázó Ferrari, McLaren és Renault mérnökein szeretnénk segíteni: milyen változtatásokkal tehetik még versenyképesebbé autóikat.


Kabalákból sohasem lehet elég a pilótafülkében


Persze az sem árt, ha a pilóta mindig pontosan tudja, éppen hol van!


Egy mosolygós kocsi a közönség kedvence lehet...


.. de ezért nem árt néha ráijeszteni az ellenfelekre!


így megelőzhető a gumik gyors elkopása...


... négy lábon pedig a defekt!


Egy keskeny autóval a legszűkebb kanyarokban is előzhetünk...


... a másik megoldás pedig, ha mindig utat tudunk
csinálni magunknak.


A beépített Nintendóval a versenyek között is gyakorolhatunk...


... így viszont nem kell messzire mennünk egy
kis lazításért, wellnessért.


Álcázhatjuk magunkat porszívónak...


...bukósisaknak...


...vagy grillsütőnek is.


Ezzel a megoldással bármilyen törmeléken áthajthatunk.


A takarékosság jegyében készíthetünk szárnyakat EUR-raklapból is.


Egy kis lökdösődéshez a hot dog orrot ajánljuk...


...észrevétlen mögékerüléshez pedig a lapostetű-dizájnt!