A fagyi visszanyal 2
Farkasházy Benedek
2015. 10. 16.
Van az úgy, hogy valaki valamit hirdet. S van az úgy, hogy az adott hirdetés egy olyan cikk alá kerül, ami némi ellentmondásban áll vele. Évekkel ezelőtt késes hirdetések villogtak egy megszúrt sportoló halálhíre mellett: az durva volt. Mostani találatunk inkább csak szórakoztató, aprócska mellékszála a Vajna-Simicska csörtének.
Szép összefoglaló jelent meg a kreativ.hu-n (aki nem ismerné: a reklám és kommunikációs szakma kiváló és első számú szakportálja) a TV2 körüli tegnapi történésekről. Vajna bejelenti, hogy megvette, majd jön Simicska embere, hogy a Terminátor elkésett, mert ő már megvette két napja. Nézzük csak a cikk végét:
Ebből kiemeltünk két részletet, mindkettő az utolsó szakaszban található:
Most pedig figyeljük meg: kikkel és milyen minőségükben reklámozzák az alsó sávban futó hirdetést?
Igen, a TV2 csoport két aznap leváltott ügyvezető igazgatójával, mint a cég ügyvezető igazgatói, s leváltásukról pont néhány sorral feljebb írnak. A friss történések bizony néha bezavarnak a robotok által elhelyezett és adagolt hirdetések üzeneteibe. Elképzeltük a rendezvény programját, amelyen igen illusztris előadói kör jött össze, mi ezt a négy előadást várjuk a legjobban:
• Navracsics Tibor (EU-biztos): Hogyan vettek meg Simicska emberei mindent és mindenkit, mindig két nappal korábban?
• Christopher Mattheisen (Magyar Telekom, igazgató): Hogyan fejezzünk le szerkesztőségeket, és rúgjunk ki főszerkesztőket néhány nappal azután, hogy zsíros üzletet kötöttünk a kormánnyal, ha Lázár János megüzeni, hogy szomorú egy turisztikai témájú cikkünk miatt?
• Yvonne Dederick (TV2, ügynemvezető igazgató): Hogyan vegyük meg az általunk veszteségesen vezetett céget úgy, hogy a vételhez a cég eladója (korábbi tulajdonosa) adja nekünk hitelbe a pénzt?
• Simon Zsolt (TV2, ügynemvezető igazgató): Hogyan adjunk el egy több milliárdos céget két különböző vevőnek?