Volvo - Renault fúzió
Simonyi Balázs
2008. 04. 23. · Hócipő 2008/09
Két patinás autómárka egyesülését jelentették be a múlt héten. "Az egyre élesebb piaci verseny kihívásaira reagálni kell, ezért döntöttünk úgy, hogy egyesítjük erőinket, és az autózás élményén túl egyéb motiváló tényezőkkel, mégpedig a szexualitással serkentjük autóvásárlásra potencionális vevőinket" - fogalmazott Svenjörn Olaffson, a Volvo vezérigazgatója.
A két cég az embereket talán leginkább foglalkoztató téma kiaknázása érdekében fuzionált. Az új, közös gyártású autókban nagy szerepet kapnak a teljesen, ágyszerűen hátrahajtható ülések (szakmai nevén: közösülések), a sötétített ablakok, valamint a komfort- és kéjérzetet fokozó elemek, mint az afrodiziákumos légfrissítő, a hangulatvilágítás és a robotsofőr, amely aktus alatt is elkormányozza a kocsit, amíg a bennülők szórakoznak.
A cégvezetők bíznak abban, hogy már eleve felkeltik az érdeklődést avval, hogy egy svéd és egy francia cég egyesült a szó gazdasági és szexuális értelmében, már csak azért is, mert a pornográfia nagy szótárában előkelő, közismert helyen szerepel a franciázás és a svéd szexuális forradalom.
Ennek jegyében nevezték el az új márkát Volvo helyett Vulvának, amelyhez jól passzol a Renault nemi áthallásokkal teli logója.